14 Maj

Ćwiczenia na sam początek

Zaczynając trening odchudzający, nalezy pamiętać o kilku ważnych zasadach:

ZACZYNAJ POWOLI. Intensywność ćwiczeń nie powinna przerastać Twoich możliwości. Przetrenowanie się, może spowodować poważne urazy całego ciała. W miarę upływu czasu, zwiększaj ilość powtórzeń, tempo swiczeń i ich intensywność.

WYBIERAJ ĆWICZENIA AEROBOWE LUB NATURALNE, czyli takie, które poprawiają wydolność organizmu, zwiększają ilość pobieranego tlenu, ulepszają prace układu krwionośnego.

ĆWICZ REGULARNIE. Konsekwencja to podstawa sukcesu w treningu odchudzającym.Na samym początku zastanów się, jak często i jak dużo czasu, możesz poświecić na ćwiczenia. Lepiej jest poświęcić mniej czasu a częściej, niż forsować się zbyt intensywnie raz w tygodniu.

Następnie zastanów się, czy możesz pozwolić sobie na naturalną aktywność ruchową w ciągu dnia, np zamiast jechać do pracy/szkoły możesz pokonać trasę spacerem. Taka forma ruchu działa cuda na nasz układ oddechowy, poprawia samopoczucie i doskonale przygotowuje do innej aktywności ruchowej.

Możesz zapisać się do klubu fitness lub na siłownię. Pamiętaj tylko, że ćwiczysz zawsze pod okiem trenera, zatem masz prawo do ustawienia ćwiczeń i zajęć do własnych możliwości.

Ruch powinien sprawiać przyjemność a nie być przykrym obowiązkiem. Jeśli czujesz, że forma ćwiczeń lub intensywność ci nie odpowiada, zmień je, słuchając swojego ciała i własnych potrzeb.

Similar Posts:

    Nie ma podobnych

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *