19 Lip

Dieta budująca mięśnie.

water
Organizm człowieka jest bardzo wymagający, gdyby do budowy masy mięśniowej wystarczyły chipsy lub piwo, niewątpliwie każdy facet posiadałby postawę kulturysty. Jednak tak nie jest, warto zapoznać się ze zdrowymi elementami diety, które wpłyną pozytywnie na naszą sylwetkę.

Po pierwsze, jajka, które posiadają najwyższą wartość odżywczą. Niewielka ilość tego białka jest wstanie zbudować większe mięśnie niż więcej białek z innych produktów. Jajka można spożywać bez problemu ponieważ jedzenie kilku jaj dziennie nie zwiększy ryzyka chorób serca.
Migdały są lekarstwem dla mięśni, które zabezpiecza mięśnie przed uszkadzającymi je wolnymi rodnikami po treningu, dwie garście migdałów dziennie, powinny wystarczyć nie zwiększając wagi ciała.
Oczywiście trzeba pamiętać o wodzie, bez której życie nie byłoby możliwe. Ciało w 80 procentach składa się z wody. Im bardziej odwodnione ciało tym wolniej buduje mięśnie. Picie pięciu lub więcej szklanek wody zmniejsza także o 54 procent ryzyko ataku serca.

Na samym końcu zostaje kawa, posiadająca kofeinę, która pozwala na dłuższy i intensywniejszy trening.

Similar Posts:

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *