24 Kwi

Dieta Catherine Zeta-Jones

Zaletą tej diety jest to, że nie wymaga ograniczenia wielkości posiłków, a pozwala chudnąć, jeśli przestrzega się jej zasad. Jej istotą jest przekonanie, że produkty o tej samej liczbie kalorii mają różną zdolność odkładania się w postaci tłuszczu (czyli 100 kalorii pochodzących z wołowiny tuczy bardziej niż 100 kalorii z fasoli). Najlepszym więc sposobem na zrzucenie nadwagi jest stawianie na stole właściwych potraw, czyli tych, które zawierają ?dobre kalorie?. Unikać należy ?złych kalorii?, czyli produktów, w których ponad 30 proc. energii pochodzi z tłuszczu. Przez pierwsze 2 tygodnie trzeba jeść jak najmniej białka zwierzęcego.

Dobre kalorie
Ryby: słodkowodne, z morskich dorsz, łosoś.
Mięso: cielęcina, kurczak, indyk, wątróbka.
Nabiał: chude mleko i biały ser, kefir, jogurt naturalny.
Warzywa: kapusta, pomidory, szpinak, fasola, brokuły, pory.
Owoce: jabłka, gruszki, śliwki, brzoskwinie, porzeczki, truskawki.
Węglowodany: makaron, ryż, kasze.

Złe kalorie
Ryby: węgorz, mintaj, morszczuk.
Mięso: wołowina, wieprzowina.
Nabiał: jajka, tłuste sery i mleko.
Owoce: banany, arbuzy, awokado.
Warzywa: marchew, ziemniaki.
Węglowodany: białe pieczywo.

Similar Posts:

    Nie ma podobnych

Jedna myśl na temat “Dieta Catherine Zeta-Jones

  1. Depending on the business with who anyone do business, the entire cash may be deposited directly within the banking account, or alternatively transferred by cable through Western Union.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *