27 Lip

Dieta na sen.

Przewracanie się z boku na bok do późnej godziny, bombardujące myśli, rano podkrążone oczy oraz zmęczenie przez cały dzień, czyli bezsenność w całej okazałości. Jak sobie z nią radzić? Czy jest inny sposób niż faszerowanie się środkami nasennymi?

Oczywiście zdrowy tryb życia, masa ruchu, ale najważniejszym czynnikiem jest odpowiednia dieta. Nie trzeba stosować leków nasennych, wystarczy zjeść konkretny produkt przed snem a noc zleci tak szybko jak z bata strzelił, sen przy tym będzie odprężający i regenerujący.
Aby to wszystko spełniło się należy pamiętać, aby w diecie znalazła się makrela, która jest źródłem substancji powodującej produkcje serotoniny odpowiedzialnej za poprawę nastroju.
Brązowy ryż zawiera 90% węglowodanów złożonych, które także wpływają na wydzielanie serotoniny.
Jeżeli przyczyną braku snu jest katar i towarzyszący temu zatkany nos to gorczyca jest najlepszym lekiem, który pomaga w usunięciu nadmiaru śluzu.

Na sam koniec można wspomnieć, że zjedzenie kilku ciastek owsianych pomoże spać bez uczucia głodu, ponieważ posiadają wolno przyswajalne węglowodany.

Similar Posts:

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *