8 Maj

Dieta przeciw stresowa

Tę prostą dietą można wzmacniamy naszą odporność na stres i poprawiamy samopoczucie. Jest ona bogata w witaminy pełniące rolę przeciwutleniaczy (witaminy A, C, E) oraz nienasycone kwasy tłuszczowe, mające bardzo korzystny wpływ na układ nerwowy.
Zawiera też żelazo i witaminy z grupy B, których niedobory mogą zwiększać podatność na zły nastrój oraz problemy z koncentracją i zmęczenie


Stosowanie: przez 2 dni w tygodniu

Śniadanie:
Pieczywo pełnoziarniste, dżem niskosłodzony,
jogurt naturalny,
herbata, woda mineralna lub sok owocowy, kawa z mlekiem albo musli z mlekiem i banan.

II śniadanie:
Banan lub sok z grejpfruta (najlepiej świeżo wyciśnięty).

Obiad:
(opcja1) Filet rybny w ziołach (ryba lepszej jakości jak halibut lub panga), kasza gryczana i szparagi.
(opcja2) Spaghetti z pesto i parmezanem.
Napój: herbata lub woda mineralna.

Podwieczorek:
Sok marchwiowo-brzoskwiniowy, kilkanaście migdałów lub pełnoziarnisty herbatnik.

Kolacja:
Sałatka z tuńczyka lub sałatka z brokułami, chleba razowy, do picia woda mineralna.

Similar Posts:

    Nie ma podobnych

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *