15 Kwi

Dieta wiosenna

Dieta wiosenna zwana inaczej nowalijkowa to bardzo przyjemna i kolorowa dieta wykorzystująca nowalijki czyli owoce i warzywa jakie niesie ze sobą wiosna. Wraz z nadchodzącą wiosną świat budzi się do życia,a my chcemy wyglądać zgrabnie i zadbanie. Wraz z grubymi czapkami, kurtkami i szalami dieta wiosenna pozwoli nam zrzucić zbędne kilogramy nagromadzone przez długą ponurą zimę.

Przepisy kulinarne diety wiosennej

Na przełomie zimy i wiosny wielu ludzi zarówno kobiet jak i mężczyzn, starszych czy młodszych odczuwa wiosenne przesilenie. Objawia się to słabszą formą, ogólnym zmęczeniem, zniechęceniem, sennością. To przesilenie jesteśmy w stanie także pokonać naszą dietą i odpowiednio dobranymi składnikami, która doda nam witalności, energii, a zrzucane kilogramy optymizmu. Jednak należy pamiętać, że właśnie ze względu na ten wyjątkowo trudny czas dla naszego organizmu jakim jest przejście z zimy do wiosny dieta nie powinna być bardzo restrykcyjna, gdyż w tym momencie nasz organizm potrzebuje zdrowego zastrzyku energii.

Na diete wiosenną składają się śniadania, drugie śniadania, obiady, podwieczorki i kolacje. Idealną sprawa byłoby trzymanie się tych samych stałych pór naszych posiłków. Z tym jednak jest różnie i nie zawsze udaje się tak dostosować nasz plan każdego dnia by znaleźć czas na posiłek.

?

Similar Posts:

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *