24 Sie

Poranne ćwiczenia

Często się zastanawiamy, jaka pora dnia jest dla nas najlepsza na ćwiczenia fizyczne. W rzeczywistości najlepiej by było, jakbyśmy mogli ćwiczyć w każdej części dnia po trochę, jednakże każdy  z nas wie, że nie jest to możliwe dla nikogo z nas. Pogodzenie ćwiczeń z pracą zawodową i obowiązkami rodzinnymi i domowymi nie jest łatwa, ale przy niewielkim nakładzie sił jest możliwa do zrealizowania.

Jeżeli po pracy nie masz czasu, aby iść poćwiczyć, to może lepsze dla Ciebie będą ćwiczenia poranne. Ma to wiele zalet:

1. Poranne ćwiczenia pobudzają i dają energię na cały długi dzień pracy. Działa to lepiej niż kawa i z pewnością jest o wiele zdrowsze.

2. Po południu i wieczorem masz czas na pracę zawodową, dla rodziny i na obowiązki w domu.

3. Lepszy i zdrowszy sen – badania wykazują, że ludzie ćwiczący rano śpią lepiej niż osoby wykazujące aktywność fizyczną wieczorem.

4. Rano łatwiej się zmobilizować, gdy jest się wypoczętym po śnie nocnym niż po południu, czy wieczorem po całym dniu pracy.

Wystarczy więc wstać pół godziny wcześniej rano i w tym czasie poćwiczyć, a od razu poczujesz się lepiej!

Similar Posts:

    Nie ma podobnych

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *